Általános szerződési feltételek
RENDELÉSI FELTÉTELEK ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEK
Kérjük, hogy vásárlás előtt olvassák el figyelmesen a következő feltételeket:
Amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék kiszállítási díjának, fizetésének ismertetése
- Kiszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Kiszállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- Jótállási információk, tudnivalók
- Az elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Adatkezelési információk
Általános Szerződési feltételek
1. A Webáruház üzemeltetője (továbbiakban Eladó) adatai:
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Pestispincék utca 14.
Adószám: 26692658-2-07
Közösségi adószám: HU26692658
Cégjegyzék szám: 07-06-016414
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Számlavezető pénzintézet: MKB Bank Nyrt.
Számlaszám: 10300002-13087502-00014902
IBAN: HU 66 10300002-13087502-00014902
SWIFT: MKKB HU HB
Ügyfélszolgálat: info@jatekkaravan.hu
Elektronikus elérhetőség: info@jatekkaravan.hu
Telefonos elérhetőség: 06 20 324 3807 (normál díjszabású, munkaidőben hívható 8-17 óráig)
2. Az általános szerződési feltételek elfogadása
2.1 A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Eladó és a Webáruház felhasználója között.
2.2 Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait és nem küldhet megrendelést sem.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
Termékeink kiszállítással, illetve csomag átvételi ponton történő személyes átvétellel rendelhetők meg.
4. Rendelési információk
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően az "enter" gomb leütésével, vagy az alatta lévő gombbal tudja frissíteni a darabszámhoz tartozó árat. Minimum rendelési érték: 5.000,- Ft
3. Ha van kuponja írja be az üres mezőbe a kupon számát, majd kattintson a mellette lévő nyílra.
4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
5. Vásárlói/Szállítási / Számlázási adatok megadása /*
6. Az adatok megadását követően szerződési nyilatkozatának megtételére jelölő négyzet használatával tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. Majd a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte
azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
8. A beérkezett megrendelését e-mail-ben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
*Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
4.2 A megrendelések feldolgozása
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ban visszaigazolja, megrendelését.
Az Eladó a megrendelés visszaigazolásától számítva 3 munkanapon belül megkezdi a megrendelés teljesítését, amennyiben a kiválasztott termék készleten van. A Vevő tudomásul veszi, hogy az Eladó a készletre vonatkozó információkat a beszállító partnerei által biztosított adatokra alapozva tünteti fel a Webáruházban, amelyekért nem vállal felelősséget.
A kiválasztott termék készlet hiánya esetén az Eladó értesíti a Vevőt a szállítás várható időszakáról, melyet a Vevő visszaigazolással két munkanapon belül vagy elutasít (eláll a vételtől), vagy elfogad (megerősíti vételi szándékát). A Vevő részéről a visszaigazolás elmulasztása a megrendelés megerősítésének minősül.
4.3 Szerződés
4.3.1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és az Eladó a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (Vevő) és az Eladó között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
4.3.2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
4.3. 3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
4.3.4. Eladó megkeresheti Felhasználót a webshopban megkezdett, de nem véglegesített megrendelésével kapcsolatban a kosárban hagyott termékekre való e-mail emlékeztetővel, amelyhez Felhasználó a szerződés elősegítése érdekében kifejezetten hozzájárulását adja.
4.5 Árak:
4.6 A megrendelt termék átvétele/ házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék személyesen átvehető a Webáruházban megjelölt csomag átvételi pontokon. A vételár a termékátvételekor fizetendő. Amennyiben Megrendelő a szerződés létrejöttét követő három napon belül a megrendelt terméket nem veszi át, úgy az Eladó a terméket nem köteles Megrendelő részére fenntartani.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.
Csak a visszaigazolt megrendelés után utalja a vételárat, valamint az esetleges járulékos költségeket.
Amennyiben a címzett nem tartózkodik a címen, a FUTÁR értesítést hagy és a kézbesítést még egy alkalommal megpróbálja. Az első kézbesítéstől számítva a FUTÁR 5 munkanapig raktározza a küldeményt, amennyiben ez idő alatt sem a címzett nem jelentkezik, sem a címnyomozás nem vezet eredményre, a küldemény visszaszállításra kerül az Eladó telephelyére.
Ebben az esetben Eladó jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni a szállítás költségeinek Megrendelőre hárítása mellett. Az Eladó elállása esetén az átutalás útján megfizetett vételár Megrendelő részére kamatmentesen, a szállítási költségekkel csökkentett mértékben a termék átvételének második tervezett időpontját követő harminc napon belül kerül visszafizetésre.
5. Elállás joga
5.1 Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: ZSANATOP Bt. 8000 Székesfehérvár, Pestispincék u. 14. ; email: info@jatekkaravan.hu ; Tel: 06-20-324-3807
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
5.2 Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általunk Önnek teljesített valamennyi szolgáltatás ellenértékét, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a ZSANATOP Bt. 8000 Székesfehérvár, Pestispincék u. 14. posta címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
5.3 Elállási/Felmondási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: ZSANATOP Bt. 8000 Székesfehérvár, Pestispincék u. 14.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi (A megfelelő jelölendő)
termék/ek adásvételére az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: ………………………………….
5.3 Bizonyos alábbi esetekben azonban nem illeti meg a Fogyasztót az elállás jog:
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, az előző pontokban leírtak alapján járjon el, továbbá használja a elállási/felmondási nyilatkozatunkat. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
45/2014 (II.26) Kormányrendelet teljes szövege: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
6. Jótállás, szavatosság
6.3 Az Eladó a vásárláskor a hibás teljesítés esetén szavatossági felelősséggel tartozik (6:159. §), az alábbiak szerint:
6.3.1 Kellékszavatosság:
Milyen esetben élhet Vevő a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a webáruházat üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Vevő a kellékszavatossági igénye alapján?
Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Vevő kellékszavatossági igényét?
Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.3.2 Termékszavatosság:
Milyen esetben élhet Vevő a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Vevőt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Vevő termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Vevő a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
* a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
* a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
* a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
6.3.3 Jótállás:
Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Eladó nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
Eladó nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Eladó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
6.4 Szavatossági, jótállási igények bejelentésére, intézésére vonatkozó szabályok
6.4.1 A Vevő szavatossági, jótállási igényét az Eladó Vevőszolgálatán, annak nyitvatartási idejében jelentheti be, és ott intézheti.
6.4.2 Ha a fogyasztónak minősülő Vevő szavatossági igényt érvényesít az Eladóval szemben, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vevő az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bemutatja.
6.4.3 Az Eladó a Vevő kifogásáról köteles jegyzőkönyvet felvenni. Ha az Eladó a Vevő igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nyilatkozni nem tud, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vevőt.
6.4.4 Az árut javításra, vagy cserére az Eladó Vevőszolgálatán, annak nyitvatartási idejében elismervény ellenében kell átadni. Az elismervényen fel kell tüntetni a Vevő nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a Vevő a kijavított árut átveheti.
6.4.5 A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – az Eladót terhelik.
6.4.6 Eladó nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
6.5 Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Vevő az alábbi elérhetőségen érvényesítheti:
Név: Zsanatop Bt.
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Pestispincék u. 14.
E-mail cím: info@jatekkaravan.hu
Telefonszám: 06-20-324-3807
7. Jogérvényesítési lehetőségek
7.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja
Név: Zsanatop Bt.
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Pestispincék u. 14.
E-mail cím: info@jatekkaravan.hu
Telefonszám: 06-20-324-3807
Az Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (ügyfélszolgálaton) szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.
Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
* Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Fejér Megyei Békéltető Testület, Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. ; Telefon: (22) 510-310 ; E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Bírósági eljárás kezdeményezése.
8. Adatkezelés
Az adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatót a webáruházban az alábbi linken találja: https://jatekkaravan.hu/adatvedelmi-tajekoztato
9. Egyéb
Webshopban történő rendelésnél vásárló, az erre vonatkozó jelölőnégyzet bejelölésével, elfogadhatja, hogy Eladó a rendelés során megadott e-mail címére időközönként promóciós, tájékoztató jellegű e-maileket küldjön. A webshop látogatója megrendelés leadása nélkül is feliratkozhat promóciós, tájékoztató jellegű emailekre az erre szolgáló email cím beviteli mező és feliratkozás funkció használatával. Amennyiben a vásárló nem kívánja ezeket a leveleket megkapni, úgy arról a levélben található link segítségével bármikor leiratkozhat, illetve ha egyéb módon jelzi, akkor a webshop üzemeltetője eltávolítja e-mail címét a listáról.