GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Tehát nézd meg a Spam-ek között.
2. Hogyan tudom kiválasztani, hogy melyik színű terméket kérem?
A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékhez tudsz írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni az adott termékhez!
3. Mikor várható a futár érkezése?
A futárszolgálat érkezése hétköznap 08.00- 17.00 óra között várható!
4. Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.
5. Kapok- e számlát a megrendelésről?
Természetesen, a számlát a csomagban fogod találni, vagy e-mailen elküldjük az általad megadott e-mail címre.
6. Tartalmazzák-e az árak az ÁFA-t?
Igen az áraink bruttó árak.
7. Hogyan kaphatok kupont?
Kuponhoz juthatsz 100.000,- Ft feletti vásárlás esetén. Ebben az esetben automatikusan küldünk neked egy 5.000,- Ft-os kedvezményre jogosító ajándék kupont, amely 30 napig érvényes. Ajándékkupont vásárolhatsz is, amivel meglepheted szeretteidet. Ebben az esetben keress bennünket valamlyik elérhetőségünkön. A kupont a vásárlás menete közben a "kosár"-hoz érkezéskor tudod beváltani. A kuponok nem összevonhatók, egy vásárlás esetén csak egy kupon beváltására van lehetőséged.