Játszani öröm! +36 20 324 3807

Állatkarnevál társasjáték

Gyártó:
Viga Toys
Cikkszám:
4233
Életkor:
3-5 év
Ajánljuk:
fiú és lány
Készlet:
Raktáron
Szállítás:
1-4 munkanap
6 190 Ft

Termékleírás

Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 20 perc
Alapanyag: fa
Doboz mérete: 31,5 x 4,5 x 21 cm

Ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6 különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal.

A játék, különböző szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni.

1. Összeillő formák

Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával. Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db) állatfigurát felteszi.

Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat).

A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!

(A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.)

2. Összeillő színek

Csak a színes kockát használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az egyes pontban leírtakkal!

3. Összeillő színek és az állatok

Most egyszerre használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára. Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára.

Megjegyzés: Ha már valaki korábban dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)!

A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!

(A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.)

4. Éles szem és gyors kéz Játék a kockákkal és az állatokkal fatábla nélkül!

Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához.

Megjegyzés: Ha olyan állatfigurát vagy színt dob a kockával, amit már más játékos elvitt, akkor ebben a körben senki nem visz állatot és a következő játékos dobhat.

A győztes: aki a legtöbb állatfigurát gyűjtötte össze!

5. Éles szem, gyors kéz és szerencse Játék a kockákkal és az állatokkal, fatáblával!

Minden játékos vegyen magához egy fatábla. A játékban szükség van a kockákra és az összes állatfigurára is. Egymás után dobjanak a két kockával a játékosok. (az óramutató járásával megegyezően) Az összes játékos közül, aki először, leggyorsabban megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Ha a figurát el tudja helyezni a játékos a tábláján, akkor tartsa meg (tegye a helyére a táblán), ha nem akkor tegye vissza középre a többi állatfigura közé.

A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!

Hasonló termékek